Thursday 14 June 2012

Budak Technician

Budak Technician


OSIM uSqueez Warm Foot Massager - OFFER RM1588

Posted: 13 Jun 2012 02:01 AM PDT


uSqueez Warm
warmth • rollers • massage

Love the squeez, now feel the warmth. With inspirations from the most pampering warm-spa experience, the new OSIM uSqueez Warm takes leg massage and rejuvenation to the highest level. With innovative Warm Air Technology to soothe tired muscles and improve blood circulation, Foot Rollers to target various health-reflexology points and Squeezing Massagers that totally relax your calves, ankles and feet, all at the same time.

The new OSIM uSqueez Warm - simply the most advanced and complete massage you'll ever experience, to bring warmth, energy and well-being back to your tired feet and legs.


 Click Picture For Enlarge






For more information please visit OSIM Website

HOW TO USE












NORMAL PRICE : RM2088

PROMOTION PRICE : RM1588
(FREE DELIVERY)

How To Order

Please Call Me First : 016-5554591 (Mr. Sham) 

 This is a NEW item... (OSIM Warranty : 1 Year)

Fazurina (Pelakon) Kini Sudah Bertudung

Posted: 13 Jun 2012 12:24 AM PDT




Siapa Fazurina ni? mungkin ada yang tak kenal dari namanya, tapi kalau lihat orangnya pastinya kenal. Apa-apa pun syukur Alhamdulillah, kerana bertambah seorang lagi selebriti kita bertudung. Fazurina ni adalah pelakon dalam drama Dunia Anita dan Trilogi Cinta.

Episod bertudung yang dipetik daripada mStar ni merupakan adalah keputusan yang diambil Fazurina selepas menyambut ulang tahunnya yang ke 30, pada 9 Jun lalu. Tambahan lagi, keputusan itu tidak dipaksa oleh sesiapa sebaliknya ia datang ikhlas daripada hatinya sendiri dan telah lama berniat untuk berbuat demikian. :)

Bohsia 2 : Jalan Kembali - RM3 juta dalam 4 hari

Posted: 13 Jun 2012 12:02 AM PDT

Filem "Jalan Kembali: Bohsia 2" arahan Syamsul Yusof berjaya menarik perhatian penonton dengan dikhabarkan melalui laporan yang diterima pihak Skop Production, kutipan untuk filem ini berjaya mendapat kutipan memberangsangkan iaitu sebanyak lebih RM 3 Juta selepas 4 hari ditayangkan.

Filem yang mula ditayangkan pada 7 Jun yang lalu dibintangi pelakon hebat dari Salina Saibi, Nabila Huda, Soffi Jikan dan juga Syamsul Yusof. Tahniah Syamsul! -sumber Yahoo!

No comments: