Wednesday 30 May 2012

Budak Technician

Budak Technician


10 Keadaan Golongan Manusia Yang Diusir Dari Padang Mahsyar

Posted: 29 May 2012 07:29 AM PDT



1. Mereka diusir berupa kera. Mereka adalah manusia yang suka mengadu domba.

2. Mereka diusir berupa babi. Mereka adalah manusia yang suka memakan barang yang haram.

3. Mereka dihalau dalam keadana terbalik kaki di atas dan kepala di bawah. Mereka adalah dari golongan yang suka berdusta.

4. Mereka dihalau dalam keadaan bisu dan pekak serta tidak berakal. Mereka adalah dari golongan yang riak bangga diri dan sombong.

5. Mereka dihalau dalam keadaan menguyah lidah sendiri sedang lidahnya itu
menjulur ke bawah sampai ke dadanya dan dari mulutnya keluar nanah yang
menjijikkan. Mereka adalah ahli pidato yang ucapannya berlainan dengan
perilakunya.

6. Mereka dihalau dalam keadaan tersalib di pohon kurma dari neraka. Mereka adalah manusia yang berusaha mengajak orang ramai untuk menyokong pemimpin yang tidak jujur.

7. Mereka dihalau dalam keadaan terpotong tangan dan kakinya. Mereka adalah
orang-orang yang mengganggu jiran-jiran.

8. mereka dihalau dalam keadaan buta. Mereka adalah dari golongan yang curang dalam menetapkan hukum.

9. Mereka dihalau dalam keadaan busuknya lebih busuk daripada bau bangkai.
Mereka adalah orang yang gemar melepaskan nafsu syahwat dan menolak perkara wajib seperti zakat, puasa, solat, ... tidak menjalankan kerja dakwah dan sebagainya.

10. Mereka dikumpulkan dalam keadaan memakai pakaian besi yang panas. Mereka ini adalah manusia yg syirik kepada Allah swt.


credit to http://www.facebook.com/HambAlllah

Gaji Nazmi Faiz Mansor Sebulan RM300,000?

Posted: 29 May 2012 01:16 AM PDT



JIKA Safee Sali menerima gaji bulanan berjumlah Rupiah 350 juta (RM118,000) sebulan, wonderkid Malaysia yang baru sahaja mengikat kontrak tiga tahun bersama kelab Portugal, Beira-Mar, Nazmi Faiz pula dikhabarkan bakal menerima gaji bulanan sebanyak RM 300,000.

Mencetus fenomena dalam bola sepak negara selepas terpilih sebagai pemain untuk kelab liga divisyen satu Portugal sehingga Jun 2015 nanti, gaji pemain tengah Harimau Muda itu kini menjadi topik perbualan hangat penyokong serta pemerhati bola sepak tempatan.

Meskipun khabar angin mengenai gaji yang bakal diterima oleh Nazmi masih belum dapat disahkan, namun, sekiranya benar, pemain muda yang bakal mencecah 18 tahun 16 Ogos nanti akan bergelar pemain termuda Malaysia berstatus jutawan selain Safee Sali.



Sementara itu, ejen Nazmi, Marco Guimaraes, mengakui jumlah gaji yang bakal ditawarkan kepada tonggak skuad bawah 22 tahun itu adalah sangat lumayan bagi seorang pemain muda dari Asia Tenggara, bagaimanapun beliau enggan mendedahkan jumlah sebenar yang akan diterima oleh anak buah Ong Kim Swee itu.

"Terpulang kepadanya (Nazmi) sama ada untuk mendedahkannya atau tidak, katanya.

Dalam perkembangan lain, akan mula menyertai latihan bersama Beira-Mar selepas pusingan kelayakan Piala AFC bawah 22 tahun yang akan bermula 21 Jun sehingga 4 Julai nanti, Nazmi akan turut ditemani pengendali Harimau Muda, Ong kim Swee.

Selain menguruskan soal kontrak dengan kelab tersebut, Kim Swee yang berada di sana selama seminggu akan turut membantu anak buahnya menyesuaikan diri sebagai pemain professional di kelab Eropah itu.

sumber : http://hannsays.blogspot.com/

Cara Untuk Mengesan Kamera Tersembunyi (Hidden Camera)

Posted: 29 May 2012 12:43 AM PDT



HOW TO DETECT A HIDDEN CAMERA ? How to detect a HIDDEN CAMERA in changing rooms in garment shops & boutiques…….. In front of the changing room, take your mobile phone and make sure that your mobile can make calls. Then enter into the changing room, and make a call. If u can't make a call, there is a hidden camera. This is due to the interference of fiber optic during the signal transfer. Please forward this to your friends to educate the public of this menace. To prevent our innocent sisters and ladies from HIDDEN CAMERAS AND UNSOLICITED STARRING ROLES IN?VIDEOS.

Info tambahan:

Biasanya fibre optic camera guna frekuensi tinggi dan kamera tu jauh dr lokasi, jika pakai frekuensi detector mmg tak dpt kesan camera jadi cara terbaik buat panggilan tel guna 2G.

sumber : alongxp

HOT SALE! OSIM uSqueez Warm Foot Massager

Posted: 28 May 2012 10:56 PM PDT


uSqueez Warm
warmth • rollers • massage

Love the squeez, now feel the warmth. With inspirations from the most pampering warm-spa experience, the new OSIM uSqueez Warm takes leg massage and rejuvenation to the highest level. With innovative Warm Air Technology to soothe tired muscles and improve blood circulation, Foot Rollers to target various health-reflexology points and Squeezing Massagers that totally relax your calves, ankles and feet, all at the same time.

The new OSIM uSqueez Warm - simply the most advanced and complete massage you'll ever experience, to bring warmth, energy and well-being back to your tired feet and legs.

 Click Picture For Enlarge






For more information please visit OSIM Website

HOW TO USE









NORMAL PRICE : RM2088

PROMOTION PRICE : RM1688
(FREE DELIVERY)

How To Order

Please Call Me First : 016-5554591 (Mr. Sham) 

 This is a NEW item... (OSIM Warranty : 1 Year)

No comments: