Sunday 29 April 2012

Budak Technician

Budak Technician


Tonton Astro Arena Online

Posted: 28 Apr 2012 10:23 AM PDT

Astro Arena Live Streaming
HARAP MAKLUM LIVE STREAMING HANYA dibuka pada perlawanan tertentu SAHAJA..






Gambar Penuh Majlis Akad Nikah Fasha Sandha dan Jejai

Posted: 27 Apr 2012 07:58 PM PDT

Majlis pernikahan pasangan Fasha Sandha dan Jejai berlangsung di Hotel Crowne Plaza Mutiara, Kuala Lumpur malam tadi & dihadiri oleh ahli keluarga, teman-teman rapat, para artis & juga media.

Kredit : rotikaya















































Kredit Foto: @sultanmuzaffar, Rizman Ruzaini, @NatrahNottyNutt, @MediaHiburan, GUA

10 Gambar dan Video Perhimpunan Bersih 3.0

Posted: 27 Apr 2012 07:30 PM PDT


KUALA LUMPUR - Dataran Merdeka, yang 'diharam' daripada menjadi lokasi penganjur Bersih 3.0 dan orang ramai berkumpul mulai tengah malam ini, kelihatan 'meriah' apabila kira-kira 300 orang mula mengunjungi lokasi bersejarah itu menjelang protes Duduk Bantah, esok.



Tinjauan mendapati mereka mula berkumpul sejak 9 malam tadi.

Pun begitu, suasana menjadi gawat apabila ada kelompok penyokong Bersih 3.0 mula bersorak ke arah pegawai polis dan anggota penguat kuasa Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) yang bertugas di lokasi tersebut.

Kenderaan yang melalui kawasan ini turut membunyikan hon sebagai tanda sokongan kepada perhimpunan esok.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(Gambar-gambar diambil dari laman sosial facebook)

Hattan dapat gelaran Datuk

Posted: 27 Apr 2012 07:10 PM PDT

Seramai 152 orang termasuk penyanyi 'Hattan' semalam menerima anugerah Darjah Indera Mahkota Pahang (DIMP) yang membawa gelaran Datuk sempena ulang tahun keputeraan Sultan Pahang Sultan Ahmad Shah, yang ke-81 bagi 2011.

Tengku Mahkota Pahang Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah berkenaan menyampaikan darjah berkenaan kepada semua penerima yang berlangsung di Istana Abu Bakar, Pekan. -Bernama / izyan.com

Penyanyi Haiza, Hamil setelah 5 tahun kahwin

Posted: 27 Apr 2012 07:05 PM PDT

Selepas 5 tahun berkahwin dengan Norhanapfe Omar pada 24 Ogos 2007, penyanyi Dag Dig Dug, Haiza amat bersyukur kerana disahkan mengandung yang mana usia kandungannya sudah mencecah empat bulan. Haiza tidak mengalami sebarang alahan atau gangguan terhadap kandungannya selepas disahkan hamil.

"Alhamdulillah, setakat ini saya tidak menghadapi sebarang gangguan atau alahan yang serius. Boleh dikatakan, semuanya berjalan dengan lancar dan baik.

"Malah, saya sendiri pun berasa pelik apabila berbadan dua kerana pergerakan dan kesihatan saya berada pada tahap baik dan langsung tidak terjejas," katanya. -Via/izyan.com

No comments: