Friday 23 March 2012

Budak Technician

Budak Technician


Iklan Jawatan Kosong 2012 - Suruhanjaya Sekuriti Malaysia (SC)

Posted: 22 Mar 2012 12:40 AM PDT



The Securities Commission Malaysia (SC) is a statutory body set up to regulate and develop the Malaysian capital market. Our vision is to develop a quality, vibrant capital market for both issuers and investors. We seek talented and highly motivated professionals to join us in enhancing gate-keeping, supervision and enforcement within a strong regulatory framework. If you are an outstanding individual wanting a career that will allow you to develop and challenge your experience, skills and competence, the SC offers positions with genuine responsibilities, exceptional exposure and wide opportunities for career growth. Innovative, dedicated and dynamic Malaysians are invited to apply for the following positions:

1. Senior Manager
2. Senior Executive
3. Assistant Manager/Manager

CLICK HERE TO JOBS REQUIREMENT
CLICK HERE TO APPLY ONLINE

How to Apply:-
Qualified candidates are invited to submit the SC online recruitment application form which could be accessed via this link https://careersatsc.seccom.com.my/career/. Please also attach scanned copies of resume/CV with your relevant certificates and transcripts when submitting application. The duly completed application will be reviewed and only candidates who meet the recruitment criteria will be notified.

(Only shortlisted candidates will be notified)

Closing Date: 31 March - 21 April 2012

Iklan Jawatan Kosong 2012 - Jabatan Kemajuan Orang Asli (JAKOA)

Posted: 22 Mar 2012 12:39 AM PDT



Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang 18 tahun pada tarikh iklan ditutup, dipelawa memohon jawatan berikut :-

1. Pembantu Am Pejabat Gred N1
2. Pemandu Kenderaan Gred R3
3. Pekerja Awam R1 (Lelaki sahaja)

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
MUAT TURUN BORANG PERMOHONAN

Cara Memohon:-
(a) Sila gunakan borang JAKOA 1/2005 yang boleh diperolehi percuma daripada Jabatan ini atau layari laman web jabatan www.jakoa.gov.my. (klik ikon "Pautan Pantas" > Muat Turun)

(b) Sila sertakan bersama salinan sijil-sijil akademik, surat beranak, kad pengenalan dan dokumen-dokumen lain yang berkaitan SERTA sekeping gambar pemohon yang terbaru.

(c) Permohonan daripada pegawai yang sedang berkhidmat dalam Perkhidmatan Awam, Badan Berkanun atau Pihak Berkuasa Tempatan hendaklah berumur kurang daripada 50 tahun dan hendaklah melalui Ketua Jabatan masing-masing Dengan menyertakan salinan Kenyataan Perkhidmatan dan Laporan Nilaian Prestasi yang terkini.

(d) Sila catatkan nama jawatan yang dipohon disudut atas sebelah kiri sampul surat apabila mengemukakan permohonan.

(e) Permohonan yang tidak disertakan dengan dokumen yang diperlukan, tidak lengkap, tidak terang, tidak mematuhi syarat-syarat kelayakan, tidak menulis nombor kad pengenalan, tidak dikemukakan melalui ketua jabatan bagi pegawai yang sedang berkhidmat dan tidak ditandatangani dianggap tidak lengkap dan akan ditolak.

(f) Borang permohonan yang telah lengkap diisi boleh dihantar terus atau diposkan Kepada :

Ketua Pengarah
Jabatan Kemajuan Orang Asli
Seksyen Pengurusan Sumber Manusia
Bahagian Khidmat Pengurusan
Tingkat 20 & 20M, West Block
Wisma Selangor Dredging
142-C, Jalan Ampang
50548 KUALA LUMPUR


Tarikh tutup permohonan pada 6 APRIL 2012 (Jumaat)

Iklan Jawatan Kosong 2012 - Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI)

Posted: 22 Mar 2012 12:33 AM PDT



Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI), satu- satunya Universiti Pendidikan di Malaysia dengan ini mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan menyertai kami meneruskan kebitaraan dengan mengisi jawatan - jawatan seperti tersenarai. Lantikan akan dibuat bertaraf tetap atau kontrak mengikut kesesuaian. Pemohon boleh mengisi secara online bermula 19 Mac 2012 (Isnin)

Bil
Jawatan
Gred
Taraf Lantikan
Kekosongan
1
PEGAWAI PSIKOLOGI
S48
TETAP/ KONTRAK
1
2
KURATOR
S48
3
PEGAWAI KESELAMATAN
KP44
4
JURURAWAT
U29
5
JURURAWAT
U32
6
PENOLONG KURATOR
S27
7
PEMBANTU AM PEJABAT
N1

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN / MAKLUMAT LANJUT
PERMOHONAN SECARA ONLINE

Tarikh Tutup Permohonan Pada 02 April 2012 (Isnin)

No comments: