Monday 20 February 2012

kisah aku dan teksi

kisah aku dan teksi


Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog

Posted: 18 Feb 2012 11:36 PM PST

Salam semua,pembaca blog aku dan teksi.
Sebelum melanjukan cerita,tengok gambar dibawah ini.



Satu Contest dari blog Pengendali Blog,dengan menawarkan hadiah hosting percuma selama dua tahun.
Apakah ia berbaloi untuk join contest seperti ini,sebagaimana dalam artikel aku yang lalu contest-untuk-backlink..Jawapan aku semestinya berbalaoi,kerana hadiah yang ditawarkan memang menarik apatah lagi kalau memenanginya .

Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog,inilah tajuk contest yang akan kita sertai,kalau hendak mencuba nasib,dan terpilih menjadi pemenang.

Aku terjumpa dengan N3 Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog ini pada 10 February  yang lalu,dengan hadiah hosting percuma selama dua tahun.


Lihat koment aku pada 10 hb.Mungkin kerana koment aku atau semakin ramai peryertaan,maka hadiah ditambah dengan Domain berbayar selama dua tahun juga.Ini menjadikan contest Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog sememangnya layak untuk disertai.Tidak seperti contest-untuk-backlink.yang hanya menawarkan hadiah tidak seberapa.



Saudara CypherHackz yaitu Admin Pengendali Blog. ini akan menyambut harilahirnya pada 21 February ini,dan contest ini diadakan sempena menyambut harilahirnya,dan akan tamat di hari keriangan sempena harilahirnya pada 21 February ini.

'Pengendali Blog',mendapat tajaan untuk contest Saya Nak Hosting Percuma 'Pengendali Blog' ini dari Elfbytes Web Hosting.

Malaysia Web Hosting,penyedia 'Hosting dan Domain' berbayar yang menaja Admin ;Pengendali Blog' ini menawarkan 'Hosting dan Domain' dengan harga yang rendah.Untuk 'Hosting' serendah rm100 untuk jangka setahun dan 'Domain' rm35 juga untuk setahun.

Selama ini aku mendapatkan Domain untuk Adsense,hanya dari penyedia luar,dengan adanya Malaysia Web Hosting ini mungkin aku akan mendapatkan beberapa Domain lagi untuk adsense dari  Malaysia Web Hosting penyedia 'Hosting dan Domain' dalam negeri.

Andaikata aku menjadi pemenang contest Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog ini,maka ia menjadi jalan pembuka untuk aku melangan 'Hosting dan Domain' dengan Malaysia Web Hosting.

Aku juga sudah lama memikirkan untuk mendapatkan 'Hosting dan Domain' untuk blog aku,yang dirasakan amat memerlukan 'Hosting dan Domain' berbayar ini untuk bersaing di alam maya agar tampil lebih Professional,seperti blog AIRPORT TAXI SERVICE,rasanya tidak akan pergi lebih jauh,selama memakai blogspot disebabkan pesaingan yang senggit dalam menawarkan services untuk teksi ini.Bagai mana untuk aku cari makan kalau aku sentiasa kalah dalam pesaingan.Sebagai pemandu teksi,aku amat kesuntukan masa untuk mengendalikan blog Airport taxi service,jadi dengan adanya 'Hosting dan Domain' dari Malaysia Web Hosting ini,menjadikan blog aku lebih senang bersaing dengan blog-blog lain yang sudah lama berada di alam maya ini.

Malah dengan Malaysia Web Hosting ini dapat membuat email kita berakhir dengan dot com dan membuat  pelangan-pelangan teksi aku lebih mempercayainya.

Salam buat CypherHackz  admin 'Pengendali Blog' dan salam juga buat pembaca Aku dan teksi ini.
Dan maju untuk  Malaysia Web Hosting..

Wasalam:joyiman

No comments: