Sunday 12 February 2012

kisah aku dan teksi

kisah aku dan teksi


Google Adsense for Content rm200 sehari

Posted: 11 Feb 2012 12:52 AM PST

Melihat pada tajuk Google Adsense for Content rm200 sehari,membuat kita teruja untuk mendapatkannya juga.
Bagai mana pembaca semua,teruja juga ke?

klik besarkan

Ada beberapa blog yang ku jumpa menceritakan,mereka mampu menjana pendapatan adsense lebih dari ini,berdasarkan print screen yang di tunjukan.


Lihatlah pendapatan yang di tunjukan melalui Adsense for Content sahaja,sedangkan untuk adsense for content ini memerlukan,banyak kekuatan pada sesebuah blog tersebut.Memang ada sesetengah orang yang mampu menjana adsense melalui blog content sahaja,dan aku tidak menafikannya,tetapi melalui pengamatan aku melihat blognya ia cuma satu pembohongan sahaja.

Aku juga ada menjana google adsense ini,tetapi tidak mengunakan Adsense for Content sebaliknya hanya mengunakan adsense for domain sahaja,kerana lebih selamat dan senang.(selamat dari pendengki,sebab aku pernah terbaca juga didalam blog mereka ,bagaimana mereka mengklik iklan adsense pada sesebuah blog sehinga iklan adsense itu di banned oleh google--mereka bangga melakukannya dan bercerita didalam blog)

Berbalik kisah diatas,anda semua juga mampu memperolehi print screen adsense sebegitu dengan mengunjungi google-adsense-money-generator dan buatlah pendapatan anda semua sesuka hati.

artikel pendek.
Wasalam:joyiman

No comments: