Saturday 11 February 2012

kisah aku dan teksi

kisah aku dan teksi


Gengsterisme di malaysia

Posted: 10 Feb 2012 03:00 AM PST


Pemandangan seperti gambar ini,boleh dilihat di kebanyakan kawasan sekitar KL .Mungkin kita menyangka ia perbuatan Laku musnah atau Vandalisme(Wikipedia)oleh budak-budak nakal,namun ia lebih daripada itu kepada sesiapa yang memahami maksudnya.

Ini perbuatan gengsterisme,yang menandakan sesuatu kawasan itu telah dikuasai oleh mereka.
Aku pernah hidup dalam keBRUNTAL an(bahasa apa aku pun tak tahu) di zaman muda remaja dan bercampurgaul dalam dunia gengsterisme.




Ini adalah lambang sebuah kumpulan apabila dua Nombor disatukan,


Aku pun tidak tahu bagaimana tahap pemantauan pihak polis,terhadap kumpulan kongsigelap yang sememangnya banyak di malaysia ini.Apakah keselamatan kita terjamin atau sebaliknya dimasa-masa mendatang.

wasalam:joyiman
p/s sekadar berkongsi artikel yang ringkas.Harap Maaf jika tersalah fakta.

No comments: