Tuesday 17 January 2012

Budak Technician

Budak Technician


4 Golongan LELAKI Yang Ditarik WANITA Ke Neraka

Posted: 16 Jan 2012 04:53 AM PST

Seseorang wanita itu apabila di yaumal alkhirat akan menarik empat golongan
lelaki bersamanya ke dalam neraka. Artikel ini bukan untuk memperkecilkan wanita
tetapi sebaliknya iaitu supaya kaum lelaki memainkan peranannya dengan hak &
saksama serta berwaspada akan tanggung-jawab yang dipikul!

 
1. Ayahnya Apabila seseorang yg bergelar ayah tidak memperdulikan anak-anak
perempuannya di dunia. dia tidak memberikan segala keperluan agama seperti mengajar
solat, mengaji & sebagainya. Dia memperbiarkan anak-anak perempuannya tidak
menutup aurat.....tidak cukup kalau dengan hanya memberi kemewahan dunia sahaja
maka dia akan ditarik ke neraka oleh anaknya.

2. Suaminya Apabila sang suami tidak memperdulikan tindak tanduk isterinya.
Bergaul bebas di pejabat,memperhiaskan diri bukan untuk suami tapi untuk pandangan
kaum lelaki yg bukan mahram apabila suami mendiam diri walaupun dia seorang alim
seperti solat tidak bertangguh, puasa tidak tinggal maka dia akan turut ditarik oleh
isterinya.

3. Abang-abangnya Apabila ayahnya sudah tiada,tanggungjawab menjaga maruah
wanita jatuh ke bahu abang-abangnya.....jikalau mereka hanya mementing keluarganya
sahaja dan adik perempuannya dibiar melencong dari ajaran ISLAM ...tunggulah tarikan
adiknya di akhirat kelak.

4. Anak Lelakinya Apabila seorang anak tidak menasihati seorang ibu perihal
kelakuan yg haram dari Islam,bila ibu membuat kemungkaran pengumpat,mengata &
sebagainya maka anak itu akan disoal dan dipertangungjawabkan di akhirat kelak.
Nantikan tarikan ibunya ke neraka. Maka kita lihat betapa hebatnya tarikan wanita bukan
sahaja di dunia malah di akhirat pun tarikannya begitu hebat ,maka kaum lelaki yang
bergelar ayah/suami/abang atau anak harus memainkan peranan mereka.

Firman ALLAH SWT:- "HAI ANAK ADAM PERIHARALAH DIRI KAMU
SERTA AHLIMU DARI API NERAKA DI MANA BAHAN PEMBAKARNYA IALAH
MANUSIA,JIN DAN BATU-BATU..." Harga seseorang muslim adalah sangat berharga.
ALLAH SWT nilaikan seseorang muslim dengan SYURGA,semua kaum muslim dijamin
masuk syurga (sesiapa yg mengucap kalimah tauhid) dengan itu janganlah kita
membuang atau tidak mengendah janji dan peluang yg ALLAH SWT berikan pada kita.


Share perkara ini kepada semua lelaki muslim di luar sana...
semoga kita diselamatkan dari tarikan ke neraka...Amin

Ariel Peterpan Keluarkan Klip Video Single Terbarunya Berjudul 'Dara'

Posted: 16 Jan 2012 04:39 AM PST


Ya.. dipenjara bukan bererti kretiviti berhenti dan ikut terpenjara. Mungkin itulah yang terjadi dengan vokalis berbakat Ariel Peterpan, dipenjara rupanya bukan halangan bagi Ariel untuk tetap berkarya. Dan pada hari Sabtu (14/1/2012), single terbaru Ariel yang berjudul Dara rasmi dikeluarkan.

Bagi 'Sahabat Peterpan' (sebutan untuk para fans Peterpan) sudah boleh menikmati video klip single terbaru dari Ariel tersebut di akaun Facebook rasmi Peterpan pada Jumaat (13/1/2012). Selain di Facebook rasmi kumpulan band tersebut, video klip ini juga telah dimuat naik di Youtube. Bersamaan dengan dirilisnya video klip tersebut, sambutan baik pun diberikan oleh para 'Sahabat Peterpan', dan hal tersebut terbukti pada komen-komen positif menyambut video tersebut.

"Sebuah karya yang luar biasa, baik dari lagu mahupun idea video clipnya. Terharu melihatnya, karya seorang anak manusia yang sedang berusaha menyelesaikan masalahnya dengan caranya dan dengan ketegarannya. Ariel terus maju dan berjuang untuk hidupmu dan terus lah berkarya, kerana Tuhan sudah memberikan bakat yang luar biasa "puji fans Ariel yang sekaligus memberinya support, di
ruangan comment Youtube.







sumber : youtube/infospesial

18sx - Video Pelakon Olivia Munn Tanpa Pakaian Untuk Iklan PETA

Posted: 15 Jan 2012 11:04 PM PST


Dia baru-baru ini tampil bogel untuk filem terbarunya yang berjudul 'The Babymakers' dengan beberapa adegan panas. Dan sekali lagi pelakon Olivia Munn kembali mempamerkan tubuhnya. Tapi kali ini ia melakukannya dengan atas nama kesedaran.

Pelakon 31 tahun itu berpose benar-benar telanjang dengan arnab berbulu halus di depannya untuk organisasi hak-hak haiwan yang terkenal (PETA) "Aku lebih suka pergi telanjang daripada mereka memakai kempen bulu" tulisan dalam iklan tersebut. Kali ini untuk memprotes kekejaman penternakan bulu di China, "Siapa yang memerlukan bulu untuk merasa cantik? 'tanya Olivia dalam mesej lucu tapi serius di iklan tersebut.

Olivia melancarkan papan reklame baru dengan gambar dirinya bogel, di Los Angeles hari ini. Dalam gambar tersebut terlihat rambut Olivia dengan gaya bob dan nyaris tanpa make-up, Olivia berlutut dengan pose seksi dan tangan menutupi bahagian kesopanan nya. Dan di sampingnya adalah arnab bertelinga panjang coklat dan putih.

VIDEO: Olivia Munn Berbogel di PETA




credit to infospesial

PANAS! Gambar Sheila Marcia Bergaya Tanpa Seluar Tersebar

Posted: 15 Jan 2012 10:45 PM PST


Sheila Marcia Joseph kembali membuat kontroversi dengan beredarnya beberapa foto hot dirinya, terdapat gambar yang menampakkan dirinya berpose di depan kamera tanpa seluar dalam atau seluar, selain itu juga beredar gambar dirinya bersama suami Nafa Urbach, Zack Lee dan beberapa lelaki lain. Gambar - gambar ini disebar oleh akaun twitter bernama @ Neen_martha.







Tips dan Cara Mendaftar Akaun PayPal

Posted: 15 Jan 2012 10:12 PM PST



Paypal, merupakan alat pembayaran online yang paling banyak digunakan saat ini. Setiap orang boleh menghantar atau menerima wang dengan pengguna PayPal lain, melakukan pembelian atau pembayaran di laman tokoonline / merchant, ebay, perniagaan, pekerjaan dan lain-lain.

Paypal digunakan memudahkan transaksi bayaran kedai online di Facebook, blog atau pelbagai portal jual beli. Jika kamu pelanggan eBay pasti kamu sudah tidak asing dengan PayPal, kerana eBay menerima bayaran dengan menggunakan PayPal.

Bagi kamu yang masih bingung untuk saya mendaftar Paypal, ini beberapa tips membuka akaun PayPal.
Sebelum mula mendaftar, siapkan data-data anda untuk membuat akaun PayPal seperti Email, Nama, Alamat, Tel, Nombor kad kredit (Pastikan Nama, Alamat, Tel yang akan anda isi untuk pendaftaran sama dengan data pada kad kredit anda)

Buka laman PayPal https://www.paypal.com

Klik Sign Up Today untuk mendaftar

Selanjutnya ada pilihan negara. Anda juga boleh mengubah bahasa ke pilihan anda. Dan pilih jenis akaun yang anda inginkan sesuai keperluan.

Selanjutnya masukkan maklumat anda seperti Email, Nama, Alamat, Tel, dan lain-lain (Pastikan Nama, Alamat, Tel yang anda isi untuk pendaftaran sama dengan data akaun bank atau kad kredit anda). Isi Password anda dengan kombinasi huruf dan nombor, minimal 8 karakter.

Semak lagi dan pastikan Nama, Alamat, Tel yang anda isi sesuai dengan maklumat akaun bank atau kad kredit anda, jika sudah pasti tekan Setuju dan buat akaun / I agree, create my account.

Anda akan menerima e-mail pengesahan bahawa anda telah mendaftar, dan untuk mengaktifkan akaun PayPal, buka e-mail daripada PayPal tersebut dan klik link pengesahan yang terdapat di dalamnya, untuk pengesahan bahawa anda adalah pemilik e-mail tersebut.

Jika anda sudah mempunyai kad kredit atau VCC akan sangat mudah mengesahkan akaun anda. Tapi jika tidak, anda tidak mempunyai kad kredit atau VCC sebaiknya anda membuatnya dulu. Cara paling mudah adalah untuk membuat VCC. Dalam masa sehari VCC anda akan jadi.

Apabila anda sudah mengesahkan akaun anda, dalam masa 1 x 24 jam akaun Paypal anda baru boleh digunakan untuk berdagang.

Ingat untuk selalu menyimpan nombor kad kredit anda. Kerana PayPal akan meminta apabila anda hendak log masuk beberapa hari selepas PayPal anda aktif.
Anda pun siap berdagang menggunakan PayPal. Ingat bahawa PayPal memberikan anda limit jumlah transaksi.

Banyak sekali hal yang dapat anda lakukan dengan PayPal. Bukan hanya untuk perniagaan. Unukgame-game di media sosial mahupun di luar media sosial. Untuk register member diberbagai laman berbayar.(infospesial)

Perbezaan Netbook dan Notebook

Posted: 15 Jan 2012 09:44 PM PST



Apa bezanya Netbook atau Notebook? Berikut ini adalah ulasan singkat tentang perbezaan kedua-duanya.

Netbook, gadget yang satu ini khusus direka untuk berinternet ria di mana dan bila-bila masa juga. Netbook mempunyai paparan yang kecil, dengan skrin antara 7 sampai 10.1 inch, daya tahan bateri yang lama (4-9 jam sekali charging). Kenapa Netbook boleh mempunyai ketahanan bateri yang cukup lama, ini tidak lain kerana Netbook kebanyakan menggunakan pemproses sekelas Intel Atom (misal Intel Atom N270, N280 atau Intel Atom N450) yang memerlukan kuasa yang lebih kecil berbanding (contohnya) dengan Prosesor sekelas Intel Core 2 Duo, selain itu juga Netbook tidak dilengkapi dengan DVD / CD ROM sehingga boleh meminimumkan penggunaan kuasa dari Netbook.

Sedangkan Laptop/Notebook, mempunyai skrin dari 10.1 ke atas, rata-rata 14 inch, pemproses yang dipakai dari sekelas Intel Dual Core sampai yang terbaru Intel Core i3, i5 dan Intel Core i7, dilengkapi dengan DVD / CD ROM. Notebook menjadi pilihan yang bijak jika anda mahukan sebuah Laptop yang tidak hanya sekadar digunakan untuk internetan. Contohnya jika anda ingin mengedit sebuah video, mengedit foto / gambar dengan Photoshop / Corel Draw atau Tonton Film HD, maka kamu perlu memilih Laptop, kerana Notebook mempunyai 'tenaga' atau power yang lebih tinggi berbanding Netbook.

Dimensi dan saiz skrin

Ada perbezaan yang cukup ketara antara netbook dan notebook. Saiz skrin netbook lebih kecil dan berkisar di angka 7 "-10,2" sedangkan notebook mulai 12 "keatas. Selain itu, netbook bersaiz lebih kecil dan lebih ringkas untuk dibawa-bawa berbanding notebook. Berat netbook juga jelas lebih ringan di banding notebook umumnya. Memang netbook lebih portable berbanding notebook.

Spesifikasi hardware

Spesifikasi hardware antara netbook dengan notebook berbeza. Biasanya, netbook menggunakan pemproses Intel Atom, VIA C7 yang jimat tenaga, AMD pun tidak mahu kalah dan akan melancarkan prosesor Athlon Neo, AMD C50, E350 (Brazos) untuk pasaran netbook. Netbook biasanya dibekalkan Ram 512mb-1gb untuk menyokong prestasinya. Netbook biasanya sudah dibekalkan peralatan untuk berinternet dengan selesa dengan memasukkan wi-fi dan bloetooth bahkan akhir-akhir ini ada pengeluar yang termasuk modem 3G dan 3,5 G (HSDPA), tak lupa webcam pun hadir di sebahagian besar netbook yang beredar. Beberapa pengeluar menyediakan pilihan SSD (Solid State Drive) sebagai media penyimpananya kerana lebih jimat tenaga jika dibandinkan dengan hardisk. Sementara notebook biasanya mnggunakan pemproses yang lebih kuat seperti, Pentium Dual-core, Core2 Duo, Core i3, Core i5, Turion X2 dengan ram yang sama atau lebih besar dari netbook. Notebook juga boleh menggunakan discrete graphic dari Ati Radeon atau Nvidia GeForce, Netbook ada yang menggunakan grafik dari Nvidia GeForce (platform ION) dan Radeon (Platform AMD Athlon Neo dan AMD Brazos).

Daya tahan bateri

Notebook pada umumnya hanya mampu 'hidup' dengan bateri selama 1-3jam sahaja. Sedangkan netbook mampu bertahan lama antara 3-5jam. Ini adalah kerana hardware yang digunakan netbook lebih jimat tenaga berbanding notebook.

Fungsi dan target pengguna

Dilihat dari spesifikasi hardware yang digunakan, jelas prestasi notebook jauh lebih cepat berbanding netbook. Notebook ditujukan bagi orang yang memerlukan komputer yang cukup bertenaga untuk bekerja dan boleh dibawa kemana-mana. Prestasi notebook sekarang (terutama platform centrino2) sudah mendekati bahkan menyamai komputer desktop kelas mainstream. Prestasi ini sangat berguna bagi orang yang memerlukan komputer pekerjaan editing multimedia atau hal-hal yang lebih dari sekadar menaip. Sedangkan netbook ditujukan bagi orang yang mahukan mobiliti dalam menggunakan komputer untuk sekadar pekerjaan office dan internet. Prestasi netbook pun pas-pasan. Saya kini menggunakan Netbook Acer AO 531h dengan spesifikasi Intel Atom N280, GMA 950, 2 GB DDR2 dan 160GB HDD, prestasinya paspasan, namun cukup untuk pengkomputeran asas seperti office dan internetan.(infospesial)

4 Warna Lipstick Yang Wajib Ada Pada Wanita

Posted: 15 Jan 2012 09:31 PM PST



Lipstik boleh menambah kesan glamor dan feminin. Untuk itu setiap wanita wajib menggunakan lipstik agar penampilan tidak kelihatan pucat. Seperti dilansir Allwomanstalk, inilah empat warna lipstik yang harus dimiliki setiap wanita.

1. merah
Ramai wanita yang masih belum percaya diri menggunakan lipstik warna merah. Padahal lipstik warna cili tersebut langsung boleh meningkatkan penampilan wanita. Agar lipstik warna merah tidak terkesan terlalu heboh, gunakan make-up mata yang natural.

2. pink
Menggunakan lipstik warna pink membuat penampilan kelihatan lebih feminin. Warna pink sesuai untuk semua jenis kulit, cari warna lipstik yang lebih terang atau lebih muda yang sesuai dengan selera anda.

3. peach
Warna peach merupakan warna lipstik yang sesuai dengan warna kulit wanita Indonesia yang kuning kecoklatan. Untuk paparan lebih seksi, anda boleh menambah bronzer (blush warna keemasan) dan menggunakan eyeshadow warna emas.

4. nude
Warna nude yang lembut juga salah satu lipstik yang harus dimiliki. Lipstik nude semakin kelihatan seksi jika anda menggunakan make-up mata yang berat, seperti smoky eyes

sumber : infospesial

Rebus Mi Segera, Air Rebusan Wajib Dibuang!

Posted: 15 Jan 2012 09:19 PM PST


Mi segera merupakan salah satu makanan yang paling mudah ditemui, praktikal, dan disukai ramai orang kerana rasanya yang enak. Daya simpannya yang lama juga membuat mi segera kerap menjadi pilihan untuk mereka yang tinggal sendiri, namun tak punya masa untuk memasak.

Meskipun begitu, terlalu banyak mengambil mi segera disinyalir akan menimbulkan banyak kesan negatif bagi tubuh oleh kerana kandungan bahan pengawet atau penyedap rasanya. Kemudian, selain kandungan karbohidrat, mi segera tak cukup mempunyai kandungan vitamin, mineral, atau serat, yang bermanfaat bagi tubuh. Sehingga, pada dasarnya mi segera tidak cukup mempunyai nutrisi bagi keseimbangan gizi tubuh manusia.

"Namun yang paling berbahaya adalah adanya kandungan bahan pengawet, MSG (monosodium glutamat), dan bahan pewarna makanan yang ada di dalam mi segera," ungkap dr Patricia Wijaya, doktor ahli kecantikan dari Beauty Inc. kepadaKompas Male, usai pelancaran produk mi segera baru di Switzerland Bel Hotel, Jakarta Pusat, Minggu (8/1/2012) lalu.

Kandungan bahan berbahaya dalam mi segera ini didapati daripada proses pengolahan sampai proses pengawetan yang dilakukan dengan cara menggoreng mi sampai kering. Proses penggorengan biasanya menggunakan minyak goreng, yang membuat air rebusan menjadi keruh dan sedikit berminyak ketika direbus.

"Ramai orang yang mengatakan bahawa air rebusan pertama ini harus dibuang agar pengawetnya hilang. Namun sebenarnya zat pengawet ini tidak akan hilang," tegas dr Patricia.

Air rebusan mi segera yang pertama akan mengeluarkan minyak dan bahan kimia lain yang mungkin digunakan untuk membuatnya. Namun, bahan pengawet dan kandungan lain yang berbahaya bagi kesihatan ketika diolah lebih lanjut ini tidak akan hilang 100 peratus. Ia hanya akan berkurang sedikit ketika air rebusan pertama dibuang.

Kandungan minyak, bahan pengawet, MSG, dan bahan pewarna masih akan tetap melekat pada mi segera meski kadarnya sudah berkurang beberapa peratus. Perlu anda ketahui, penggunaan bahan pengawet tak selamanya membahayakan, kerana pengeluar mi segera tentunya harus mengikuti standard yang selamat yang ditetapkan Badan Pengawas Obat dan Makanan (BPOM). Namun kandungan bahan kimia ini masih berpotensi untuk menyebabkan berbagai gangguan kesihatan apabila diambil secara rutin. "Kesan yang dirasakan memang adalah kesan jangka panjang, contohnya gangguan pencernaan, konstipasi, sampai kanser pencernaan, dan lain-lain," tegasnya.

Dalam jangka panjang, bahan kimia tersebut juga akan sangat berbahaya bagi kecantikan wajah dan kulit. Kulit menjadi lebih kering, yang kelak akan menimbulkan pelbagai gejala penuaan awal. Selain itu, mi segera juga akan merosakkan program diet anda, kerana kadar kalorinya tinggi. Sekali lagi, boleh-boleh saja menikmati mi segera, tetapi sebaiknya tidak diambil terlalu kerap. Jangan menjadikan mi segera sebagai makanan utama, melainkan sebagai jajanan selingan saja. Tetaplah mengambil makanan dengan gizi seimbang untuk sarapan pagi, makan tengahari, dan makan malam. (infospesial)

Iklan Jawatan Kosong 2012 - Majlis Daerah Batu Gajah (MDBG)

Posted: 15 Jan 2012 08:57 PM PST

http://2.bp.blogspot.com/-yBR0xIgCNgc/TxJaxgrzfyI/AAAAAAAADXg/DBt6plhfqj0/s1600/Jawatan%2BKosong%2BMajlis%2BDaerah%2BBatu%2BGajah%2B%2528MDBG%2529.png

PERMOHONAN ADALAH DIPELAWA DARIPADA WARGANEGARA MALAYSIA BERUMUR 21 TAHUN KE ATAS YANG BERKELAYAKAN UNTUK MENGISI KEKOSONGAN JAWATAN-JAWATAN BERIKUT, KEUTAMAAN AKAN DIBERI KEPADA RAKYAT NEGERI PERAK DARUL RIDZUAN KHUSUSNYA PENDUDUK DI KAWASAN PENTADBIRAN MAJLIS DAERAH BATU GAJAH.

1. PENYELIA
2. FASILITATOR

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
MUAT TURUN BORANG PERMOHONAN

Cara Memohon:-
1. Semua permohonan hendaklah disertakan dengan salinan Sijil Persekolahan, surat beranak, kad pengenalan dan gambar berukuran passport. Semua salinan hendaklah diakui sah.

2. Borang permohonan yang lengkap diisi hendaklah dikemukakan kepada:

YANG DIPERTUA,
MAJLIS DAERAH BATU GAJAH,
JALAN HAJI ABDUL WAHAB,
31000 BATU GAJAH


Tarikh Tutup Permohonan Pada 31 Januari 2012.

Iklan Jawatan Kosong 2012 - Suruhanjaya Sekuriti Malaysia (SC)

Posted: 15 Jan 2012 08:54 PM PST

http://1.bp.blogspot.com/-vSCrlND6FOc/TxJax0KJJsI/AAAAAAAADX0/uyF9Revpuvc/s1600/Jawatan%2BKosong%2BSuruhanjaya%2BSekuriti%2BMalaysia%2B%2528SC%2529.jpg

The Securities Commission Malaysia (SC) is a statutory body set up to regulate and develop the Malaysian capital market. Our vision is to develop a quality, vibrant capital market for both issuers and investors. We seek talented and highly motivated professionals to join us in enhancing gate-keeping, supervision and enforcement within a strong regulatory framework. If you are an outstanding individual wanting a career that will allow you to develop and challenge your experience, skills and competence, the SC offers positions with genuine responsibilities, exceptional exposure and wide opportunities for career growth. Innovative, dedicated and dynamic Malaysians are invited to apply for the following positions:

1. Assistant Manager/Manager Equities
2. Senior Manager Managed Investment Schemes
3. Assistant Manager/Manager Managed Investment Schemes
4. Senior Executive Managed Investment Schemes
5. Assistant Manager/ Manager Investment Management Supervision
6. Senior Manager Investment Management Supervision
7. Assistant General Manager Investment Management Supervision

CLICK HERE TO JOBS REQUIREMENTS
CLICK HERE TO APPLY ONLINE

How to Apply:-
Qualified candidates are invited to submit the SC online recruitment application form which could be accessed via this link https://careersatsc.seccom.com.my/career/. Please also attach scanned copies of resume/CV with your relevant certificates and transcripts when submitting application. The duly completed application will be reviewed and only candidates who meet the recruitment criteria will be notified.

(Only shortlisted candidates will be notified)

Closing Date: 31 January 2012

Iklan Jawatan Kosong 2012 - Majlis Perbandaran Kajang (MPKj)

Posted: 15 Jan 2012 08:53 PM PST

http://1.bp.blogspot.com/-B_wVfHZ_mYo/TxIb7ibuXvI/AAAAAAAADVw/73kve9ulefs/s1600/Jawatan%2BKosong%2BMajlis%2BPerbandaran%2BKajang%2B%2528MPKj%2529.jpg

PERMOHONAN ADALAH DIPELAWA DARIPADA CALON-CALON WARGANEGARA MALAYSIA (KEUTAMAAN KEPADA WARGA SELANGOR) BERUMUR TIDAK KURANG DARI 18 TAHUN PADA TARIKH TUTUP IKLAN JAWATAN YANG BERKELAYAKAN UNTUK MENGISI KEKOSONGAN JAWATAN BERTARAF TETAP / KONTRAK SEPERTI BERIKUT DI MAJLIS PERBANDARAN KAJANG.

1. ARKITEK LANDSKAP
2. PENOLONG ARKITEK LANDSKAP
3. AKAUNTAN
4. PEMBANTU AWAM
5. PEMBANTU TADBIR

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN & BORANG PERMOHONAN

Cara Memohon:-
a) Borang permohonan boleh didapati secara terus di Kaunter Hasil, Tingkat 1, Majlis Perbandaran Kajang, 43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan berharga RM 2.00 bagi setiap borang. Pembelian melalui pos hendaklah menggunakan Wang Pos di atas nama Yang DiPertua, Majlis Perbandaran Kajang berserta sampul surat saiz A4, beralamat sendiri dan bersetem RM 1.00 atau dimuat turun dari laman web www.mpkj.gov.my

(b) Borang permohonan hendaklah ditandatangani dan disertakan dengan Salinan Kad Pengenalan, Sijil Kelahiran, Sijil-sijil Persekolahan yang telah disahkan dan gambar saiz pasport. Nama jawatan yang dipohon hendaklah dicatat di sebelah kiri atas sampul surat. BORANG PERMOHONAN YANG TIDAK LENGKAP DIISI / TIDAK MEMENUHI
SYARAT AKAN DITOLAK. Satu borang adalah untuk satu jawatan sahaja.

(c) Permohonan hendaklah sampai kepada :

Yang DiPertua,
Majlis Perbandaran Kajang
Menara MPKj
Jalan Cempaka Putih Off Jalan Semenyih
43000 Kajang,
Selangor Darul Ehsan.

(u/p : Bahagian Pengurusan Sumber
Manusia)

TARIKH TUTUP PERMOHONAN PADA 18HB - 25HB JANUARI 2012

Iklan Jawatan Kosong 2012 - Universiti Tenaga Nasional (UNITEN)

Posted: 15 Jan 2012 08:52 PM PST

http://3.bp.blogspot.com/-SXaYVY3R1FI/TxIb7riQ0iI/AAAAAAAADWA/rTKzuXr_-6w/s1600/Jawatan%2BKosong%2BUniversiti%2BTenaga%2BNasional%2B%2528UNITEN%2529.gif

Universiti Tenaga Nasional (UNITEN) is one of the leading private universities in Malaysia, fully owned by Tenaga Nasional Berhad, the Malaysian largest power utility company. We offer accredited academic programmes and professional training of high quality.

In line with our rapid expansion, we invite qualified, self-motivated and dynamic individuals with drive to excel and grow to join our team as:-

1. Executive Facility Development and Management Department
2. Executive - Library
3. Sports Officer

CLICK HERE TO JOBS REQUIREMENTS

How to Apply:-
Interested applicants are invited to submit their application together with certified true copies of birth certificate, identity card, transcript & educational certificates, detailed resume/CV and latest passport-sized photograph (non-returnable) by e-mail/post to the address below:-

HUMAN RESOURCE DEPARTMENT,
UNIVERSITI TENAGA NASIONAL
PUTRAJAYA CAMPUS,
Jalan IKRAM-UNITEN,
43000 KAJANG, SELANGOR.
MALAYSIA.

or e-mail: hr@uniten.edu.my

Closing Date: 25 January 2012.

Iklan Jawatan Kosong 2012 - Kuala Lumpur Kepong Berhad (KLK)

Posted: 15 Jan 2012 08:51 PM PST

http://2.bp.blogspot.com/-p_zBZ8j2bco/TxIb7TOYAiI/AAAAAAAADVo/FJbm18PtRwc/s1600/Jawatan%2BKosong%2BKuala%2BLumpur%2BKepong%2BBerhad%2B%2528KLK%2529.jpg

KUALA LUMPUR KEPONG BERHAD, a main board with diversilied business activities in Malaysia and overseas, is now offering career opportunities within the Group for enthusiastic individuals with a desire to work in a challenging environment where they can maximize their talents.

In line with our ong-term growth strategy, we are looking for suitably qualified and dedicated candidates to the following positions.

1. REFINERY ENGINEERS
2. MILL ENGINEERS
3. Assistant Plantations Managers
4. Chemists
5. Trading Executives

CLICK HERE TO JOBS REQUIREMENTS

Cara Memohon:-
An attractive remuneration package will be offered to the suitable candidate. Interested candidates are invited to send in your resume together with a passport size photograph and copies of relevant certificates to the following address before 28th January 2012. Alternatively you may submit your application by email to hr@klk.com.my.

Head of Human Resource (Plantations)
Kuala Lumpur Kepong Berhad
Wisma Taiko, No.1, Jalan S.P. Seenivasagam, 30000 Ipoh, Perak Darul Ridzuan.


Closing Date: 28th January 2012

Iklan Jawatan Kosong 2012 - Jabatan Kebajikan Masyarakat Negeri Pahang

Posted: 15 Jan 2012 08:49 PM PST

http://4.bp.blogspot.com/-3aGT6J5hPgE/Tw-6tcc5VWI/AAAAAAAADTw/kpatv5Vbetk/s1600/Jawatan%2BKosong%2BJabatan%2BKebajikan%2BMasyarakat%2BNegeri%2BPahang.jpg

Permohonan adalah dipelawa daripada Warga Malaysia ( keutamaan kepada Rakyat Negeri Pahang ) yang berkelayakan bagi mengisi jawatan-jawatan kosong berikut :

1. Tukang Masak Gred N17
2. Pengawal Keselamatan Gred KP17
3. Pembantu Pegawai Latihan Gred E17
4. Atendan Kesihatan Gred U3

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN

Cara Memohon:-
1. Calon yang berminat dan berkelayakan dikehendaki menghantar resume melalui pos/penghantaran tangan (by hand) beserta salinan sijil-siil yang berkaitan ke Bahagian Khidmat Pengurusan JKMN Pahang selewat-lewatnya pada 20 Januari 2012.

2. Calon dokehendaki menyatakan perjawatan yang dipohon di dalam resume. (merijuk kepada senarai perjawatan yang ditawarkan)

Tarikh Tutup Permohonan Pada 20 Januari 2012

Iklan Jawatan Kosong 2012 - Kolej RISDA Sdn Bhd

Posted: 15 Jan 2012 08:48 PM PST

http://2.bp.blogspot.com/-7IXcfiUpEII/Tw-6tklq0bI/AAAAAAAADUI/-ZbsbZT6iF8/s1600/Jawatan%2BKosong%2BKolej%2BRISDA%2BSdn%2BBhd.JPG

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk memohon jawatan kosong seperti yang berikut: (Anak syarikat Pihak Berkuasa Kemajuan Pekebun Kecil Perusahaan Getah (RISA))

1. EKSEKUTIF KEWANGAN
2. EKSEKUTIF SUMBER MANUSIA
3. EKSEKUTIF TEKNOLOGI MAKLUMAT
4. EKSEKUTIF DI JABATAN AGRO SAINS
5. EKSEKUTIF / PEMBANTU KAUNSELOR
6. EKSEKUTIF HEP

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN

Cara Memohon:-
1. Permohonan terbuka kepada calon yang berkelayakan. Permohonan daripada Pegawai/Kakitangan RISDA dan Anak Syarikat hendaklah dibuat melalui Ketua Pusat Tanggungjawab masing-masing.

Semua permohonan hendaklah dialamatkan kepada : -

KOLEJ RISDA SDN. BHD.
LOT 2020, AYER PA'ABAS, 78000 ALOR GAJAH, MELAKA
U.P BAHAGIAN SUMBER MANUSIA


Sila tuliskan nama jawatan yang dipohon di sebelah kiri atas sampul surat.

Tarikh Tutup Permohonan Pada 20 JANUARI 2012.

Iklan Jawatan Kosong 2012 - Johor Skills Development Centre (PUSPATRI)

Posted: 15 Jan 2012 08:47 PM PST

http://2.bp.blogspot.com/-y6Nf58uGcfU/Tw5tBrYPUmI/AAAAAAAADP8/gD2-OPvRUeo/s1600/Jawatan%2BKosong%2BJawatan%2BKosong%2BJohor%2BSkills%2BDevelopment%2BCentre%2B%2528PUSPATRI%2529.jpg

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berdedikasi serta berminat untuk memohon jawatan kosong seperti berikut. Keutamaan diberikan kepada anak Negeri Johor.

1. PENSYARAH (SAFETY & HEALTH)
2. PENOLONG PENSYARAH (MEKANIK INDUSTRI)
3. EKSEKUTIF PEMASARAN
4. EKSEKUTIF PENOLONG AKAUNTAN
5. P.A/EKSEKUTIF SUMBER MANUSIA & PERSONAL
6. EKSEKUTIF PEMBANGUNAN PROGRAM

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN

Cara Memohon:-
Bagi sesiapa yang berminat sila hubungi PUSPATRI atau menghantar biodata beserta salinan sijil ke:

Johor Skills Development Centre (PUSPATRI)
PLO 2, Jalan Perak 4
Kaw. Perindustrian Pasir GUdang
81700 Pasir Gudang
Johor


Tel: 07-2521606 (Pn.Marinah)
Faks:07-2521722
Email: marinah@puspatri.edu.my

Tarikh Tutup Permohonan Pada 24 Januari 2012

PANAS! Model Taiwan Diserang dan Dibogelkan Monyet Di Tempat Awam

Posted: 15 Jan 2012 07:39 PM PST

Hari tu heboh tentang gambar Datuk Siti diraba seekor orang utan. Hari ini korang tengok pula seekor kera yang gatal cuba membogelkan pelajar dari Taiwan.

Chen, yang kebetulan seorang model, mengunjungi kawasan Sacred Monkey Forest di Ubud, Bali, bulan lalu yang mana seekor monyet menaiki tubuh dia dan membuat atasan pakaiannya terlepas.

Mahasiswi berusia 22 tahun itu ke Bali sedang berhibur dan tengah memberi makan monyet-monyet ketika peristiwa tersebut terjadi. Dua monyet itu rupanya melihat ada biji jagung yang jatuh mengenai bagian atas tubuh Chen.

Meskipun Chen berusaha keras mengusir monyet itu, salah seekor daripada monyet terbabit berhasil menarik bikini model itu hingga terlepas.

pelajar bogel

peljar kena bogel

pelajar kena bogel


sumber : ohgosip

PANAS! Gambar Skandal Bekas Isteri Hattan, Farah Asyikin Tersebar

Posted: 15 Jan 2012 06:06 PM PST


Semua orang dah tahu bahawa Hattan telah menceraikan isterinya, Farah Asyikin dengan talak satu setelah hanya dua bulan hidup bersama. Namun ramai tidak dapat meneka apakah punca perceraian tersebut.

Beberapa hari yang lepas, kaki gosip forum hebat Cari terus gali dan menggali macam menggali emas untuk mengetahui apakah sebabnye Hattan bercerai dengan bekas isterinya sedangkan mereka baru sahaja berkahwin dua bulan lepas.


Salah seorang forumer telah menggegarkan forum tersebut apabila menyelitkan satu gambar di mana seorang wanita yang rupanya seakan-akan bekas isteri Hattan sedang berpeluk dengan seorang jejaka di atas katil. Selain gambar tersebut disebarkan, bekas isteri Hattan juga dikatakan pernah menggugurkan kandungan 4 tahun lepas berikutan email-email ugutan yang di paparkan melalui satu laman blog! Apa pun, ini adalah gosip yang uols tidak boleh terima bulat-bulat. Kita tunggu jawapan dari mereka yang terlibat.


sumber : mediamalaya.com

Permohonan Kemasukan Ke UiTM Sesi 2012 / 2013 Lepasan SPM (Secara Online)

Posted: 15 Jan 2012 05:51 PM PST

 
 
Permohonan online kemasukan ke UITM sesi akademik 2012/ 2013 kini sudah dibuka khas untuk calon lepasan SPM 2011. Kepada semua calon, anda digalakkan memohon UITM bagi mengikuti kursus yang anda minati.

Permohonan UITM untuk lepasan SPM 2011 dibuka pada 9 Januari dan tarikh tutup permohonan pada 10 Februari 2012. Pastikan setiap calon membeli no pin permohonan online UITM di bank BSN sebelum membuat permohonan.

Setelah membeli no pin, sila layari laman web online.uitm.edu.my untuk memohon.

Rahsia Wanita Memiliki Payudara Kecil Dan Sederhana

Posted: 15 Jan 2012 05:44 PM PST


Kepada wanita diluar sana ,anda tidak perlu risau atau bimbang dengan wanita yang mempunyai payudara lebih besar daripada anda.Jangan sesekali berasa rendah diri dengan saiz payudara anda yang kecil. Setiap kejadian pasti ada kebaikan.Begitu juga dengan payudara yang kecil.Berikut merupakan beberapa faedah payudara kecil:

1. Elak gangguan seksual
Kepada wanita berpayudara kecil, anda dapat mengelakkan diri daripada sekumpulan lelaki yang selalu memandang payudara dan suka membuat gangguan seksual terhadap wanita.

2. Penyayang dan setia
Kebiasaannya wanita yang mempunyai payudara kecil lebih penyayang dan setia terhadap kekasih atau suami dan jarang berlaku curang.

3. Kepuasan seks lebih cepat
Kepada kaum lelaki, anda tidak perlu bimbang jika tidak dapat memuaskan isteri pada detik malam pertama.wanita payudara kecil lebih cepat teransang dan mempunyai waktu klimaks dengan cepat berbanding wanita payudara besar.

4. Berpakaian lebih sopan
Wanita payudara kecil berpakaian lebih bersopan dan tidak terlalu mendedahkan payudara seperti wanita berpayudara besar.

5. Bebas melakukan aktiviti sukan
Melakukan aktiviti sukan seperti olahraga dengan tenang kerana tidak perlu risau kerana payudara kecil lebih ringan. dan senang dibawa kemana-mana.

6. Tidur pelbagai posisi
Payudara yang kecil lebih memudahkan seseorang untuk tidur dengan pelbagai posisi sekalipun.Contohnya tidur meniarap dan menyiring.

7. Selesa tanpa coli
Payudara kecil lebih selesa walaupun tanpa memakai coli dan bentuk payudara tidak begitu ketara disebalik pakaian.
 
sumber : edisikini.com

Gambar Ikan Bergigi Pelik!

Posted: 15 Jan 2012 05:35 PM PST


Pada pandangan pertama admin tengok gambar ikan ini pun dah hampir nak tergelak. Ikan pelik ini bukan calang-calang ni, kalau warga emas yang dah tak ada gigi kalau makan ikan pelik ni boleh tumbuh gigi ni, haha, just joking, tapi cool la gigi ikan aneh ni. Korang fikir la sendiri ya. Mari kita lihat gambar pelik ikan bergigi yang ditangkap nelayan ni. Jom!

 

Kelihatan seperti gigi kapak seorang manusia. Kejadian yang memungkinkan kita menganggap bahawa ikan tersebut mempunyai genetik manusia. Ada hikmah di sebaliknya…

sumber : melayukini.net

Elfira Loy Tak Ambil Hati Dikutuk Kerana Randid Pangalila

Posted: 15 Jan 2012 05:25 PM PST



Pelakon berbakat besar, Elfira Loy menjelaskan dia tidak berkecil hati apabila ramai peminat pelakon popular Indonesia, Randid Pangalila mengutuknya menerusi laman sosial seperti Twitter dan Facebook gara-gara gandingan mereka dalam drama Biar Mimpi Sampai Ke Bintang yang disiarkan baru-baru ini.

Elfira, 17, berkata, dia tidak melenting dengan perkara itu kerana telah menjangkakan ia akan berlaku kerana Randid adalah pelakon popular dan ramai peminat.

"Saya hanya ketawa apabila mengetahui ramai peminat Randid mengutuk saya di laman sosial dan sudah mengagak perkara tersebut akan terjadi.

"Kami hanya berlakon dalam satu drama dan tidak ada apa-apa berlaku di antara kami," ujarnya kepada mStar Online.

Dalam pada itu, Elfira berkata, perkara tersebut berlaku kerana lakonan mereka dalam drama arahan Michael Ang itu mendapat sambutan hangat sehingga diulang tayang sebanyak beberapa kali di saluran Astro Ria.

Tambahnya, adegan romantik antara mereka juga mungkin menyebabkan peminat pelakon yang popular dengan siri Nada Cinta itu berang terhadapnya.

"Saya memandang positif terhadap apa-apa juga perkara negatif yang diperkatakan mengenai saya dan tidak mahu mengambil serius mengenai perkara itu," ujarnya.

Dalam pada itu, Elfira berkata, perhatian yang diberikan oleh peminat Randid terhadapnya adalah sebagai tanda kehadirannya sebagai pelakon telah disedari oleh masyarakat.

Selain Elfira dan Randid, telefilem Biar Mimpi Sampai Ke Bintang turut dibintangi oleh Sharifah Shahora, Didie Alias dan Sharikah Sakinah. -mstar-

Tiz Zaqyah Ingin Lebih Banyak Peranan Sesuai Dengan Usia

Posted: 15 Jan 2012 05:23 PM PST



PUTRAJAYA: Pelakon jelita, Tiz Zaqyah menjelaskan dia ingin membawa lebih banyak peranan sesuai dengan usianya yang baru mencecah 25 tahun.

Tiz berkata, sebelum ini dia banyak terikat dengan watak-watak yang jauh lebih matang sehingga ada yang menyangka dia lebih berusia daripada umur sebenarnya.

"Kadang-kadang sedih juga kerana sering disalah anggap lebih berusia daripada umur sebenar tetapi tidak pernah merungut dengan watak ditawarkan kepada saya.

"Tahun ini saya ingin lebih banyak membawa watak yang lebih sesuai dengan usia sekarang," ujarnya kepada mStar Online.

Dalam pada itu, Tiz berkata, filem terbaru lakonannya, Cinta Kura-Kura adalah sebuah naskah menonjolkan sifatnya sebagai seorang remaja.

Tiz memberitahu, filem arahan Nizam Zakaria itu bakal menyaksikannya mempamerkan perbezaan daripada segi lakonan yang sebelum ini agak stereotaip sebagai gadis kampung dan baik kepada remaja yang ceria dan lincah selain beberapa sisi lain dirinya sebgai pelakon.

"Walaupun ia sebuah filem ringan tetapi ia memberi cabaran kepada saya kerana sebelum ini telah terbiasa dengan watak berat dan jauh lebih berusia.

"Tetapi melalui Cinta Kura-Kura saya dapat mempamerkan sifat keremajaan saya yang mungkin tidak pernah dilihat sebelum ini," ujarnya.

Selain Tiz, Cinta Kura-Kura yang bakal ditayangkan pada 1 Mac depan turut menampilkan Aeril Zafril, Bob (AF2), Zizan Razak dan Farah Fauzana.

Sementara itu, Tiz berkata, tahun ini dia terpaksa menolak banyak tawaran berlakon filem kerana telah terikat dengan pelbagai projek drama bersiri dan telefilem.

Ujarnya, walaupun kecewa tidak dapat beraksi dalam layak perak, dia bagaimanapun menganggap ia bukan rezekinya pada tahun ini.

"Tawaran berlakon filem cukup banyak tetapi saya terpaksa menolak kerana jadual saya sudah padat pada tahun ini dengan pelbagai projek telefilem dan drama rantaian yang telah terlebih dahulu diberikan kepada saya.

"Mungkin rezeki untuk berlakon filem tidak ada untuk tahun ini," ujarnya. -mstar-

Katy Perry Usir Suami Dari Rumah

Posted: 15 Jan 2012 05:21 PM PST

Russell Brand.
 
MISTERI kedatangan van pengangkut barang ke rumah pasangan Russell Brand dan Katy Perry beberapa hari lalau akhirnya terjawab apabila Russell telah diusir daripada kediaman mewah mereka di Hollywood Hills.

DailyMail melaporkan, Russell kelihatan muram ketika mengangkat barang-barangnya keluar daripada rumah tersebut.

Pelawak berusia 36 tahun itu juga dikhabarkan akan kembali ke London selepas memutuskan untuk menceraikan isterinya.

Sementara itu, bekas isterinya, Katy pula kelihatan ceria apabila mempamerkan rambut barunya yang berwarna biru selepas mengumumkan perpisahan dengan Russell.

Khabar angin turut mengatakan ibu bapa Katy ingin menjodohkannya dengan pemain bola keranjang terkenal, Tim Tebow. -mstar-

Khairul Fahmi Che Mat Bakal Jadi Jutawan

Posted: 15 Jan 2012 04:46 PM PST



KOTA BHARU: Penjaga gawang skuad bola sepak negara, Khairul Fahmi Che Mat, 23, dilihat bakal bergelar jutawan kerana rezekinya tidak putus-putus sejak membantu negara memenangi Piala AFF Suzuki 2010.

Terbaru, Kelab Khairul Fahmi Che Mat (KKFCM) dan syarikat Khairul Fahmi Resources (M) Sdn Bhd (KFR) miliknya dilancarkan secara rasmi di sini, semalam,
Sebelum ini, Khairul Fahmi yang mesra dengan panggilan Apek memiliki sebuah banglo dihadiahkan kerajaan Kelantan bernilai RM200,000, menjadi duta beberapa syarikat dan kerap menghiasi muka depan beberapa majalah. "Alhamdulillah, saya sentiasa bersyukur dengan setiap rezeki diterima dan berharap perancangan syarikat serta kelab ini berjalan lancar," katanya.

Apek berkata, menerusi KKFCM dan KFR yang menjalin kerjasama dengan Rakyat Travel (anak syarikat Bank Rakyat), beberapa pakej ditawarkan sebagai syarat keahlian dengan pakej paling tinggi membabitkan bayaran yuran RM750 (pakej Family Combo) dan paling rendah RM10 (pakej rakyat).

Menerusi pakej itu, ahli kelab boleh menikmati pelbagai keistimewaan, termasuk perlindungan insurans bernilai RM40,000 setahun tajaan KFR, potongan menginap di Khairul Fahmi Villa Inn Kota Bharu, potongan pakej pelancongan dan pakej umrah selain menyertai aktiviti bersama Khairul Fahmi pada masa depan.

36 comments:

Anonymous said...

Abnormal review provide you with the basic truth on the nike shoes which just a couple of visitorsknow of.|Brief guide instructs you some of the details for nike shoes coupled with the things you must do straight away.}[url=http://www.nikejapan.asia/]ナイキ エア[/url] Methods to master every aspect there is to understand relating to adidas shoes in six rather simple steps. [url=http://www.adidasjapan.biz/]アディダス スニーカー[/url] nike shoes can provide all new life span into an old subject- defacto primary The Processes To Educate yourself about gucci And Also The Way One Might Enroll with The gucci bags Elite [url=http://www.guccijp.asia/]財布 gucci[/url] Hot chloe bags Book Will show Ways To Dominate The chloe Arena [url=http://www.chloejp.biz/]chloe 財布[/url] Methods to discover just about every thing there is to learn regarding chanel bags in six effortless steps. [url=http://www.chaneljp.biz/]シャネル バッグ[/url] Exactly how to find out just about every thing there is to know related to chanel bags in five easy ways.The true story over nike shoes the pro's do not want consumers to discover. [url=http://www.adidasjapan.asia/]アディダス スニーカー[/url] Hiya ,, wonderful merchandise. Your organization gotta look at nike shoes instantly when it is still available to buy ! ! [url=http://www.nikejp.biz/]ナイキスニーカー[/url] Information about how to find out all kinds of things there is to learn regarding nike shoes in eight easy steps.

Anonymous said...

What's Taking place i'm new to this, I stumbled upon
this I have found It positively useful and it has helped
me out loads. I am hoping to give a contribution & aid different customers like
its aided me. Great job.

Here is my homepage; コーチバッグ

Anonymous said...

Asking questions are actually fastidious thing if you are not understanding anything completely, however this paragraph offers fastidious understanding even.



Feel free to visit my web blog :: トリーバーチ店舗

Anonymous said...

What's up everyone, it's my first pay a visit at this website, and piece of writing is really fruitful in
support of me, keep up posting these types of posts.


my webpage - クロエ店舗

Anonymous said...

An outstanding share! I have just forwarded this onto a coworker who had been doing a little research on this.
And he in fact ordered me breakfast because I stumbled upon it for him.
.. lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!
! But yeah, thanks for spending some time to talk about this subject here on your site.


Feel free to visit my homepage; コーチ 財布

Anonymous said...

It's remarkable designed for me to have a site, which is beneficial designed for my experience. thanks admin

Here is my webpage: トリーバーチ財布

Anonymous said...

I do believe all the ideas you've presented in your post. They're really convincing and will definitely work.
Still, the posts are too quick for starters. May just you please lengthen them a little from subsequent time?
Thanks for the post.

My blog; ルイヴィトン店舗

Anonymous said...

It's not my first time to go to see this website, i am visiting this website dailly and obtain fastidious data from here daily.

Also visit my weblog: monster beats

Anonymous said...

Keep on writing, great job!

Here is my webpage :: アバクロンビー

Anonymous said...

Unquestionably consider that which you said. Your
favorite justification appeared to be at the net the simplest thing to have in mind of.
I say to you, I certainly get irked at the
same time as folks consider concerns that they just don't realize about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing with no need side-effects , other folks could take a signal. Will likely be again to get more. Thank you

Also visit my site; chanel 財布

Anonymous said...

Hey! I could have sworn I've been to this blog before but after browsing through some of the post I realized it's new to me.
Anyhow, I'm definitely happy I found it and I'll be book-marking and checking back frequently!


My page - グッチトートバッグ

Anonymous said...

I'm not sure why but this site is loading extremely slow for me. Is anyone else having this problem or is it a problem on my end? I'll check back
later on and see if the problem still exists.

Check out my blog post; プラダバッグ

Anonymous said...

What's up to every one, it's truly a good for me to go to see this website,
it contains precious Information.

Stop by my website - www.friends.fd7.com.br

Anonymous said...

I like what you guys are up too. This kind of clever work and reporting!
Keep up the awesome works guys I've you guys to blogroll.

Also visit my blog ... www.rolexwatchoutletsale.com

Anonymous said...

My developer is trying to persuade me to move to .

net from PHP. I have always disliked the idea because of the
costs. But he's tryiong none the less. I've been using WordPress on a variety of websites for about a year and am worried about switching to another platform.
I have heard fantastic things about blogengine.

net. Is there a way I can import all my wordpress posts into it?
Any kind of help would be really appreciated!

Review my web site :: prada バッグ

Anonymous said...

My partner and I absolutely love your blog and find a lot of your post's to be exactly I'm looking for.
can you offer guest writers to write content in your case? I wouldn't mind publishing a post or elaborating on a number of the subjects you write related to here. Again, awesome site!

Here is my page ... シャネルトートバッグ

Anonymous said...

Hi there, i read your blog occasionally and i own a
similar one and i was just wondering if you get a lot of spam comments?

If so how do you prevent it, any plugin or anything you can advise?
I get so much lately it's driving me insane so any help is very much appreciated.

my page: アバクロンビー

Anonymous said...

Hey! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?

My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing months of hard
work due to no backup. Do you have any methods to
stop hackers?

Here is my web-site ... レイバン

Anonymous said...

Hmm is anyone else experiencing problems with the pictures
on this blog loading? I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's the blog.

Any feed-back would be greatly appreciated.


Feel free to visit my blog post ... o84eui0.blogspot.fr

Anonymous said...

Thanks for finally writing about > "Budak Technician" < Loved it!

Feel free to surf to my site ... ヴィトンバッグ

Anonymous said...

This post is priceless. How can I find out more?


Look into my web-site: オークリーメガネ

Anonymous said...

Greetings! Very helpful advice within this article!
It's the little changes that will make the greatest changes. Thanks for sharing!

Also visit my homepage: オークリーゴーグル

Anonymous said...

Hello there! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers?
I'm kinda paranoid about losing everything I've
worked hard on. Any suggestions?

Here is my site ... エアジョーダン通販

Anonymous said...

I was suggested this website by my cousin.

I'm not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my trouble. You are incredible! Thanks!

My web page - モンスタービート

Anonymous said...

Hi there to every body, it's my first go to see of this website; this website carries awesome and genuinely excellent material for visitors.

Also visit my blog :: モンスタービート

Anonymous said...

Hey there would you mind letting me know which web host you're utilizing? I've loaded
your blog in 3 different web browsers and I must say this blog loads a
lot quicker then most. Can you recommend a good hosting
provider at a reasonable price? Thanks, I appreciate it!


my page: gucciバッグ

Anonymous said...

Hey there! I could have sworn I've been to this website before but after checking through some of the post I realized it's new to me.
Anyways, I'm definitely happy I found it and I'll be bookmarking
and checking back often!

Here is my website ... oakley サングラス

Anonymous said...

Excellent goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you're just too fantastic. I actually like what you've acquired here, certainly like what you're saying and the way in which you say it. You make it enjoyable and you still care for to keep it smart. I cant wait to read much more from you. This is actually a tremendous website.

My site - prada 財布

Anonymous said...

Excellent post. I used to be checking continuously this blog and I'm inspired! Very useful info specifically the ultimate part :) I maintain such information much. I used to be looking for this certain information for a very long time. Thanks and good luck.

My homepage: モンスタービート

Anonymous said...

I love what you guys tend to be up too. This type of clever work
and reporting! Keep up the awesome works guys I've included you guys to my personal blogroll.

My page - http://innbe.com/wiki/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:CharlesSa

Anonymous said...

Yes! Finally someone writes about グッチ長財布.

Here is my web-site ... www.bomk4you.com

Anonymous said...

What's Happening i'm new to this, I stumbled upon
this I have discovered It absolutely useful and
it has helped me out loads. I am hoping to contribute & aid
other users like its helped me. Good job.

My web site: ヴィトン

Anonymous said...

I every time spent my half an hour to read this
weblog's content every day along with a cup of coffee.

Also visit my site ... http://lijitcomwww.radabg.com/

Anonymous said...

It is in reality a great and useful piece of info.
I am glad that you shared this useful information with us.
Please keep us up to date like this. Thanks for sharing.


My site monster beats

Anonymous said...

Everyone loves what you guys tend to be up too.
This type of clever work and coverage! Keep up the awesome
works guys I've incorporated you guys to blogroll.

My blog - エアジョーダン

Anonymous said...

If you are going for finest contents like me, just pay a visit this web page daily
since it gives feature contents, thanks

My blog: ルイヴィトン