Monday 19 December 2011

kisah aku dan teksi

kisah aku dan teksi


Dapatkan Google Adsense dengan DocCash

Posted: 18 Dec 2011 06:18 AM PST

Salam semua sahabat blog aku dan teksi,
Ada sedikit kelapangan masa,jadi aku akan membuat N3 baru,tentang apa aku pun tidak tahu.
Melihat balik Artikel-artikel lama yang di tulis,jadi aku mengambil keputusan untuk menyambung tentang
dapatkan-google-adsense-dengan-mudah.

Kepada blogger yang belum ada akaun Google Adsense dan ingin mendapatkannya tampa kita mempunyai blog sendiri juga amat mudah.

Pergilah ke website http://www.docstoc.com


Register nama korang dengan Email yang belum pernah lagi digunakan untuk memohon Adsense.
Setelah semua proses selesai tunguhlah e-mail dari google adsense untuk pengesahan.

Setelah pengesahan dilakukan, tunggulah permohonan akan direview oleh pihak Google dan email akan dihantar setelah akaun anda diluluskan.

Sementara akaun anda direview oleh pihak Google, tambahkan kandungan document, pada akaun DocStoc korang untuk memastikan apabila pihak Google review akaun  nanti, ianya mempunyai kandungan yang mencukupi. Korang juga jangan sesekali mengupload dokumen yang bukan hak milik korang kalau mahu mendapatkan kelulusan dengan segera

Kepada yang tidak tahu nak upload dokumen boleh lihat video bawah ni..


Kalau korang sudah berjaya,maka paparan Google Adsense macam dibawah ni,Agak mahal juga perklik
apatahlagi dalam US dollar




Semoga berjaya mendapatkan hasilnya,aku sekarang menunggu pembayaran adsense seterusnya,walaupun tidak banyak cukuplah untuk membuat belanja dapur selama sebulan.

Wasalam:joyiman

No comments: