Tuesday 19 June 2012

Budak Technician

Budak Technician


Shah Rukh Khan Beli Kelab Bola Sepak?

Posted: 18 Jun 2012 02:01 AM PDT




Aktor terkenal Bollywood, Shah Rukh Khan meluahkan keinginannya untuk membeli saham sebuah kelab bola sepak India, Dempo.


Beliau yang turut merupakan pemilik pasukan kriket, Kolkata Knight Riders (KKR ), dikatakan mahu memiliki 50 peratus saham pasukan bola sepak berpangkalan di Goa itu.


Banyak pihak berpendapat jika Shah Rukh membeli pasukan itu, Dempo akan menerima impak positif dalam industri bola sepak di India. Selain itu, inisiatif yang diambil Shah Rukh akan mendorong selebriti Bollywood lain mengikut jejak langkahnya.-MH-

Beego Nafi Berpegangan Tangan Dengan Rozita Che Wan di Luar

Posted: 17 Jun 2012 07:56 PM PDT

Memang agak terkejut juga kita, apatah lagi tidak disangka-sangka yang Beego tiba-tiba dikaitkan ada hubungan dengan Rozita Che Wan. Hubungan yang terjalin ini dikatakan merupakan gosip yang tersebar luas apabila mereka berdua dikatakan ada orang ternampak mereka berpegang tangan sekitar shopping complex Pavilion dan The Curve. Namun Beego dalam portal Kosmo telah menafikan semua itu, dan menganggap mereka berpegang tangan hanya di set lakonan sahaja.


Saya sendiri sangat hairan apabila cerita ini timbul. Memang kami berdua ada berpimpin tangan, tetapi ia hanya satu lakonan sewaktu kami menjalani penggambaran drama Chef Cinta. Mungkin individu atau pihak yang melihat dan menyebarkan gosip tersebut tidak tahu yang kami sedang menjalani penggambaran, sehingga menyebarkan cerita yang tidak benar.

Saya ingin menegaskan bahawa lelaki yang dimaksudkan keluar berjalan-jalan dengan Rozita sambil berpimpin tangan di Pavilion dan The Curve itu bukan saya.

Memang kami tidak pernah keluar berdua-duaan sehingga sekarang. Kalau ada yang nampak saya dan Rozita berdua, itu semasa kami menjalani penggambaran drama Chef Cinta yang dilakukan di Port Dickson dan sekitar Kuala Lumpur. Saya minta maaf, kalau boleh saya tidak mahu mengulas mengenai perkara ini dengan lebih lanjut. -Kosmo

credit to izyan

No comments: