Tuesday 15 May 2012

Budak Technician

Budak Technician


Saiful Apek tuntut RM200.000 dari David Teo

Posted: 14 May 2012 06:53 AM PDT

Saiful Apek mendakwa David Teo terbabit gagal melunaskan pulangan pelaburan RM200,000 filem Lady Boss dan Anak Mami Kembali kepadanya selepas dia yang membintangi kedua-dua filem berkenaan melaburkan wang hasil lakonannya RM100,000 sejak 2005.

Katanya, selain isu berkenaan perkara lain dibangkitkan adalah kegagalan David menyiapkan album nyanyiannya sedangkan kontrak dimeterai setahun ditandatangani pada tahun yang sama.

Berikutan tidak berpuas hati dan tidak mempunyai saluran memperjuangkan haknya, dia tampil membuat kenyataan di laman sosial sehinggalah menyedari menerima kritikan hebat pengguna rangkaian sosial berkenaan.

Ahad ini jam 2 petang, dia dan lebih 50 selebriti yang mahu menuntut hak masing-masing terhadap David dengan mengadakan sidang media bersama bukti dan dokumen yang pernah ditandatangani bagi menerangkan keadaan sebenar.

Katanya, pada 2005, dia ditawarkan membintangi filem Lady Boss dan Anak Mami Kembali dengan bayaran RM100,000 sebelum wang itu dilaburkan semula dalam kedua-dua filem berkenaan. -Via / izyan.com

Elfira Loy Kini Duta Baru Maybeline

Posted: 14 May 2012 06:51 AM PDT

Bak kata pepatah, tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu, tak gitu ke? pelakon muda Elfira Loy kini lebih berkerjaya apabila ditabalkan sebagai duta Maybeline. Dengar-dengar mengantikan Liyana Jasmay, betul atau salah, admin tak tahu la pula. Apa-apa pun tahniah kepada Elfira Loy atas kepercayaan usia mudanya memikul tugas sebagai duta. :)


gambar : izyan.com

Denn Wahab Tuntut Hutang RM15000 Daripada ND Lala

Posted: 14 May 2012 06:41 AM PDT

Jarang lihat disebalik perbalahan diantara artis-artis vateren ni, selalunya artis-artis muda je kan. Kali ni episod Den Wahab dengan ayah kepada Shila, ND Lala. Kata Den, ND Lala ada hutang sehingga RM15,000 yang masih belum dilunaskan walaupun menyedari ND Lala kini dah kaya raya. Memang tidak dinafikan yang ND Lala kini seorang jutawan MLM, namun malangnya, reputasi itu sudah tercalar dengan terbitnya artikel ini, benar atau tidak ND Lala berhutang sedemikian, hanya mereka berdua sahaja yang tahu.




sumber :izyan.com

No comments: